[Gelistirici] Bileşenler

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
7 Kas 2006 Sal 14:12:29 EET

07 Kas 2006 Sal 14:00 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:

> Direk wiki'ye yazsak, zaten bu iş için değil mi o "zımbırtı"?

Sen bilirsin ama pek ihtimal vermiyorum wikiye login ol, sayfayı editle falan
pek fazla kişinin uğraşacağına :)

> bir-iki kişinin tüm depoyu tarayarak bunu yapması ve önerileri çıkan liste
> üzerinden almaları daha hızlı ve faydalı olur.

Buna hiç ihtimal vermiyorum. Genel yapıda bir sorun yok. Kullanımda doğan
sıkıntıları görmek istiyoruz. Sorunu yada ihtiyacı olanlar yazsın işte.