[Gelistirici] Bileşenler

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
7 Kas 2006 Sal 14:02:03 EET

07 Kas 2006 Sal 13:50 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:

> Bu bileşen setinden rahatsız olduğumuzu zaman zaman söylüyoruz
> ama yeni bir bileşen setini tam olarak önermediğimiz için sıkıntı olduğu
> yerde duruyor.

O zaman şöyle organize edeyim bu işi: Herkes yanlış yerde olduğunu düşündüğü
paketler, açılsa iyi olur dediği bileşenler, gereksiz bulduğu yada
anlaşılmadığını düşündüğü bileşenler hakkında bana mail atsın. Hafta sonuna
doğru bunları derleyip wikiye falan koyarım, sonra toplanıp üzerlerinden
gider gerekli değişiklikleri yaparız, ne dersiniz?