[Gelistirici] The Road Ahead - take #3

Koray Löker loker at pardus.org.tr
7 Kas 2006 Sal 12:47:57 EET

Selam,

07 Kas 2006 Sal 11:38 tarihinde, Ekin Meroğlu şunları yazmıştı:
> Özellikle hatalara düşüncelerinizi yazın, gerekli/gereksiz/farklı çözelim
> vs gibi...
süper liste olmuş. bunlar çözüldü mü olay artık fıstığı yeşil olsun durumuna
dönecek gibi görünüyor.

olası yeni insan kaynaklarını (stajyer olmak isteyenler vs.) pardus-wiki
belgeler dünyasının yanı sıra imece'ye de yönlendireceğim. Oraya artık kod
seviyesinde hataları da eklemek düşüncesindeyim. Bu konuda neleri seçmeli?

İyileştirmeler çalışması daha zor olmasına rağmen aciliyetinin olmaması
sayesinde yapıya daha uygun. Ama bir yazılıma yeni bir özellik eklemek,
hatalı çalışan bir yanını bulmaktan çok daha hakimiyet gerektiriyor diye
düşünüyorum.

_yenipaket isteklerini oraya koyayım diye düşünüyorum, ama bazen ben o
listenin üzerinden geçerken etrafa mavi boncuk dağıtan emel sayınmışımcasına
invalid dağıtıyorum. (mozilla koduyla media player yazıldı örneği) Haliyle
her yeni paket isteğine resmi olarak yardım aramak mantıklı değil. (pisidepo
ekibinin bile bazen istek var, elime mi yapışır diye beyhude çabalar
gösterebildiğini düşünüyor, kıyamıyorum onlara da...)

Uzun lafın kısası iyileştirme istekleri / paket istekleri arasından imece'ye
neler alınsın? İster kendiniz atayın ister kriter belirleyin ben aradan seçip
duyurayım..?

--
Koray Löker
/// Özgür işletim sistemi: http://www.pardus.org.tr ///