[Gelistirici] Wine dosya ilişkileri

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
5 Kas 2006 Paz 13:20:17 EET

05 Kas 2006 Paz 09:43 tarihinde, Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
> Gentoo ve Ubuntu, windows uygulamalarının wine ile ilişkilendirilmesini bir
> güvenlik açığı olduğu gerekçesiyle pakette iptal ediyor. Ne dersiniz? Biz
> de kaldıralım mı?

Bnun neresinin güvenlik problemi yarattığını anlamadım, iki hatada da sadece
raporlayıcının bu açık demesinden başka birşey yok, binfmt çözümü ise bize
uymuyor (wine tek değil mono'da var), kendi adıma ben böyle kalmasında bir
sorun görmüyorum.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/