[Gelistirici] Pardus Çalışan 03-11-2006

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
3 Kas 2006 Cum 11:28:27 EET

On 03 Nov 2006 Fri 11:19, Ekin Meroğlu wrote:
> Merhaba;
>
> Pardus Çalışan 03-11-2006 weekly build'i ofiste test ettik, genel olarak
> durum şöyle :
>
> - Kaptan'ın son diyaloğu hangi dilde olursa olsun ingilizce - mesaj ui
> dosyasında hardcoded, po içinde çeviri doğru olmasına rağmen dikkate
> alınmıyor gibi görünüyor.
>
> - Tasmadaki standart kcontrol center modülleri İngilizce - çevirileri
> kcontrolden almak lazım ..
>
> - Firefox bookmarkları her dilde Türkçe - Bu konuyu naapicaz ?

Pardon eksik gönderdim, devamı aşağıda  :-)

- Feedback ve service manager  NL altında ingilizce.
- yine NL altında User-manager help'i kısmen türkçe - en eğlenceli hata bu..
- Yakuake konsolun öntanımlı temasını kullanmıyor, beyaz arkaplan ile
açılıyor. Konsol ise dark background...

+ TR altında Openoffice imla denetimi sorunsuz, fakat diğer dillerde de
zemberek başlatmaya çalışıyoruz, gereksiz bir bekleme oluyor - şu anda çok
sorun değil, aklımızda olsun.

+ Kde, Firefox, Openoffice vs dil seçimleri sorunsuz : TR altında türkçe, NL
altında Hollandaca... Bu seriyi bozan sadece Mplayer, ama o da
geliştiricilerinin utancı :-)

Iso'u gün içinde kurulan weekly build ile birlkte ftp'ye yerleştireceğiz.

--
Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>