[Gelistirici] dil destegi

Ismail Donmez ismail at pardus.org.tr
1 Kas 2006 Çar 18:40:24 EET

29 Eki 2006 Paz 19:17 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Ornegin adam tum sistemini Turkce kullanip, video işleme programını
> Ingilizce (ya da baska bir dilde) kullanmayi tercih edebilir. Ya da
> sadece bunun Ingilizcesi/Turkcesi ne diye bakmak istiyor olabilir. Ne
> biliim "Bu programı hede dilinde çalıştır" diye menude ayar
> yapma/kullanma olanagi sunmak teknik olarak cok zor olmamali diye
> dusunuyorum. Cok da hos bir ozellik, gettext sisteminin sagladigi ama
> su anda pratik bicimde kullanamadigimiz bir ozellik.

Çok güzel bir fikir aslında, KDE_LANG=nl konqueror dediğiniz zaman Dutch
dilinde karşınıza bir konqueror çıkabilir, bunu GUI'ye entegre etmek o kadar
da zor değil KDE'ye ısınmak isteyen biri için güzel bir başlangıç projesi
olabilir.

/ismail