[Gelistirici] Pardus sistem genelinde arama yapacak bir aracımız yok.

Barış Metin baris at pardus.org.tr
30 Mayıs 2006 Sal 18:53:50 EEST

Salı 30 May 2006 18:08 tarihinde, serdar soytetir şunları yazmıştı:
> Buraya kadar okuduysanız, teşekkür ederim. Sadece bir öneridir bu :)
> Uygun bir öneri ise uygulamanın yerelleştirmesini hemen yapabilirim...

Tabi okuduk :). Fakat locate kullanan bir çözüm benzerlerinin yanında çok
ilkel ve kullanışsız kalıyor. kio-locate ile daha önce karşılaşmıştım(k), (bu
arada yanlış hatırlamıyorsam KDE deposuna da girecekti) fakat bu "desktop
search" furyasını yakalamaya çalışan bir şey bile değil, eğer bunu yapmak
istiyorsak tabi...

--
Barış Metin