[Gelistirici] PiSi garipliği

İsmail Dönmez ismail at pardus.org.tr
25 Mayıs 2006 Per 19:33:53 EEST

S.Çağlar Onur wrote On 25-05-2006 19:17:
> Perşembe 25 May 2006 19:16 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:

> Tabi bu arada PiSi paketi kurarkende segfault veriyor (sadece bu paket için)

Bende normal derledi kurarken çöktü bir süre sonra tüm sistem uçtu.
Bugün benzeri bir garipliği pam paketini update ederken yaşadım.

/lib/libpam.so -> /lib/libpam.so.0.81.0 ya symlinkti eski pakette, yeni
pakette ise,

/lib/libpam.so -> /lib/libpam.so.0.81.3 'e symlinkti.

paket upgrade edince /lib/libpam.so hala /lib/libpam.so.0.81.0 'e
symlinkti ama tabii öyle bir dosya yoktu.

zlib paketinde de /lib/libz.so benzer bir durumda ve doğru update
olmadıysa paket yüklenirken tüm sistemin göçmesi normal, malum herkes
zlib'e depend ediyor.

/ismail