[Gelistirici] desktop/kde altındaki applications dizini

Barış Metin baris at pardus.org.tr
17 Mayıs 2006 Çar 12:07:31 EEST

Çarşamba 17 May 2006 11:52 tarihinde, Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
> svn deposunda desktop/kde altında boş bir applications dizini var. base
> bileşeni ile beraber oluşturulmuş bu dizin. Acaba kde uygulamaları buraya
> taşınacaktı da unutuldu mu?

Evet, applications'ın silinmesi gerekiyordu oradan... KDE uygulamalarını da
Eray'ın söylediği gibi applications altına dağıtmak mantıklı geliyor bana da.
Fakat  bir de KDE projesi tarafından geliştirilen/dağıtılan uygulamaları bir
defada kurmak isteyebileceğimiz (ben istiyorum mesela) düşünüldüğünde
desktop/kde altında durmaları da mantıklı geliyor... Bu konuda bir karar
vermedik halen...

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin