[Gelistirici] PiSi

Eray Ozkural eray at pardus.org.tr
9 Mayıs 2006 Sal 17:13:54 EEST

S.Çağlar Onur wrote:

> Ben böyle commit etmemin doğru olduğunu düşünmüyorum, package_db kullanımının
> düzeltilmesi daha doğru geliyor bana sanki.

Orada kullanimda bir hata yok, default olarak, packagedb.get_package
deyince butun depolarda verilen paketi ariyor. Repo sirasina gore. Orada
atlanan sey, install edilmis paketin repoda bulunmayabilecegi. Onu da ya
once has_package diyeceksin, ya da try catch.

Saygilar,

--
Eray Ozkural (exa), PhD candidate.  Comp. Sci. Dept., Bilkent University, Ankara
http://www.cs.bilkent.edu.tr/~erayo  Malfunct: http://myspace.com/malfunct