[Gelistirici] pisi piksemel testi

Eray Ozkural eray at pardus.org.tr
4 Mayıs 2006 Per 17:18:31 EEST

Selam Gurer,

autoxml testleri problemli olan yerleri test etmek icin ozel olarak
yazilmisti eger
onu geciyor ve gundelik islemleri yapiyorsa tamamdir bence :)

Simdi deneyecebilecegim patch'i. Ellerine saglik. Bir sonraki beta
surumunde
bunu gormek isterim sahsen :)

Gürer Özen wrote:
> pisi'yi 4suite yerine piksemel'e geçireceğiz, ama biraz test gerekiyor.
>
> pisi/pisi/pxml dizininde
>
> patch <use_piksemel.patch
>
> ile değişikliği aktive edebilirsiniz. bundan sonra piside herhangi bir sorun
> yaşarsanız aynı dizinde svn revert * yapıp tekrar deneyin. piksemel ile çıkıp
> 4suite ile çıkmayan bir hata olursa bana mutlaka bildirin.
>
> hadi bir el atın da, hem 5mb yer açalım cd'de, hem de daha hızlı bir
> parserımız olsun :p
>

> bu arada, pisi/tests dizinindeki testlerin bazıları eskimiş, bir el atmak
> [...]

Eray Ozkural (exa), PhD candidate.  Comp. Sci. Dept., Bilkent University, Ankara
http://www.cs.bilkent.edu.tr/~erayo  Malfunct: http://myspace.com/malfunct