[Gelistirici] liste arşivlerinde arama yapmak

Koray Löker loker at pardus.org.tr
2 Mayıs 2006 Sal 12:32:30 EEST

Selam,

Şimdi kim olduğunu unuttum, birisi liste arşivlerini aramak için bir arayüz
yapmıştı, iki düzeltme yapıp haber verecekti ama o düzeltmeler galiba yalan
oldu...

Bu kimdi hatırlayan var mı (herhalde geliştiricidir diye buraya yazıyorum, çık
ortaya kara murat)?

not: arama motorlarına şu sitede ara diyerek arşiv adresi verilir elbette ama
sanki sade düzgün bir arayüz ile olayı basitleştirme hevesi vardı... onu
toparlayıp kullanıma soksak ne güzel olur...

--
İyi çalışmalar,
Koray Löker      <--/ http://www.pardus.org.tr /-->