[Gelistirici] Şenlil Pardus Sunumları (revize edilmiş yeni hali)

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
2 Mayıs 2006 Sal 01:14:59 EEST

Tue, 2 May 2006 01:02:50 +0300, "S.Çağlar Onur" <caglar at pardus.org.tr> :

> Şenlik süresince uygunsa Pardus olarak vermek istediğimiz seminerler
> ve kısacık konuları şunlar;
Bu haliyle programa 1 gun seklinde oturmuyor. Saatsel slot sirasi
problemi var (diger salonlara paralel olmali).

Soyle bir kirpip yildiz yapma islemi yaptim :

09:30-11:00
 Genel Pardus Tanıtımı - Barış Metin
 Pardus Kurulumu - Ali Erdinç Köroğlu

11:30-12:30
 PiSi Paket Yöneticisi - Faik Uygur/Eray Özkural

13:30-15:00
 Çomar ile Yapılandırma Yöneticisi - Gürer Özen
 Çomar ile Uygulama Geliştirme - Bahadır Kandemir

15:30-16:30
 PiSi ile Paket Yapımı, S. Çağlar Onur

17:00-18:00
 Pardus Gelistiricileri ile Kullanıcılar Buluşuyor

Tanitimi kurulum ile merge etmis oldum, panel de 1 saat oldu. Pisi ile
Comar arasina ogle arasi girmesi de iyi oldu bence.

                   Doruk