[Gelistirici] Şenlik & LKD Pardus Sunumları

Barış Özyurt baris at tuxworkshop.com
1 Mayıs 2006 Pzt 15:51:43 EEST

Merhaba,

Özgür yazılım iş modeli, Uludağ projesinin modele katkıları, Türk
yazılım sektörü için özgür yazılım firsatları ve tehdirleri (!) neler
olabilir gibi bir seminer ne de güzel olurdu.

Bu konuda fikir ve bilgi sahibi birileri (G.Çetin ve veya E. Tekman ve
belki birileri daha) geldi hemen aklıma. Kendileri ne der bilemem tabi.

Sevgiler,

Barış Özyurt