[Gelistirici] pardus-1-test deposu ve Pisi'nin pisi paketi..

Eray eray at uludag.org.tr
31 Mar 2006 Cum 18:55:15 EEST

Cuma 31 Mart 2006 18:39 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
> Cuma 31 Mart 2006 18:48 tarihinde, Eray şunları yazmıştı:
>
> Eski pisi-kga ile düzgün çalışıyor mu?

bilmiyorum ama calismiyorsa bile duzeltmek zor degildir, pisi-kga'nin yaptigi
sey uc bes tane api call'u. fazla derine gitmiyor sadece

packagedb.get_package 'lar yerine temel olarak
ctx.packagedb.get_package demesi lazim paket veritabanina eristigi yerlerde
dusunebildigim temel degisiklik bu. bir bakalim hizlica diye oneriyorum ben
efenim.

saygilar,

--
eray