[Gelistirici] pardus-1-test deposu ve Pisi'nin pisi paketi..

Eray eray at uludag.org.tr
31 Mar 2006 Cum 18:48:12 EEST

Cuma 31 Mart 2006 18:17 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
> Cuma 31 Mart 2006 18:12 tarihinde, Eray şunları yazmıştı:

> Bir yanlış anlama olmadı değil mi? 1.0.3 tag'ına backport edilecek
> fix'lerden ve bunun üzerinden çıkartılacak bir arasürümden bahsediyorum...

PISI'nin trunk'indaki hali ile surum yapmak daha iyi cunku daha once
anlatmistim, backport'a ayiracak zaman yok ve varolan bir takim yapisal
degisiklikler dolayisiyla asiri derecede zor olabilir.

PISI'nin trunk'i ile gayet de surum yapilabilir kanaatindeyim, sadece bir iki
bug var duzeltilmesi gereken. Test ediniz sik sik svn'i su siralar.

gorusuruz,

--
eray