[Gelistirici] pardus-1-test deposu ve Pisi'nin pisi paketi..

Ekin Meroglu ekin at fisek.com.tr
31 Mar 2006 Cum 11:01:05 EEST

Merhaba;

On Friday 31 March 2006 00:01, Barış Metin wrote:
> Perşembe 30 Mart 2006 23:34 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:

Bence de bu mantikli, ama bu ara surumun de test edilmesi, kullanicilarin
sorularina vevap verilmesi,desteklenmesi gerekecek, bu eforu daha yeni bir
surum icin harcasak daha iyi olmaz mi diye dusunmeden de edemedim simdi.

Ama tabii onemli bir nokta da bu pisinin Pisi-Kga ile ne olcude duzgun
calistigi, ben hic pisi kga kullanmiyorum / denemiyorum, o nedenle bir fikrim
yok.. Depoda pisi - pisi-kga ikilisinin uyumlu ve sorunsuz bir sekilde
calisan ikili paketleri olmali :  biz pisi up deyip geciyoruz, test deposunu
test eden kullancilarin ise kga ile calismasini istiyoruz bir yandan..
(konsollar cope :-))

Test edebildigim kadariyla ben de de bir sorun yok..

> trunk'da çok fazla değişiklik oldu, daha devel'de test etmeden 1'e aktarmak
> doğru değil. "compiled, let's make a release" doğru yaklaşım değil :).

bu da dogru, nasrettin hoca'ya dondum ben, hepiniz haklisiniz..:-)
--
Iyi Calismalar;
Ekin Meroğlu
ekin at fisek.com.tr
Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693