[Gelistirici] Pisi neredeyse multiplatform olmuş.

Eray Ozkural eray at uludag.org.tr
28 Mar 2006 Sal 14:22:03 EEST

Furkan Duman wrote:
> Merhabalar.
>
> Bugün kötü birşey yaptım ve pisi'yi Windows üzerinde çalıştırmaya
> uğraştım azıcık. :)
>
> Birkaç ufak düzenleme ile:
>
> pisi add-repo
> pisi update-repo
>
> pisi install
> pisi remove
>
> komutlarının çalıştığını gördüm. Çok keyifli. :)
>
> - fnctl modülü Windows'da yok. Pisi Lock'ı kaldırdım.
> - locale.nl_langinfo Windows'da yok.
> - Fetcher da birkaç ufak sorun çıktı.
> - AtomicOperations, paket kurulumunda URL'i yanlış gönderiyor. (
> [...]

Selamlar Furkan,

Mumkun oldugu kadar unix modulune bagimliliklari az tutmaya bilincli
olarak calismistim. Gozden kacan separatorlar, cagrilar vs.  olmustur.
Ozellikle build kisminda atmasi zor bir takim unix bagimliliklari
olabilir. Evet hain amaclardan bir tanesi pisi'yi ileride windows, mac
ve ne varsa python'un calistigi her yerde calistirabilmek. ;)

Saygilar,

--
Eray