[Gelistirici] xmill v.s bzip2 || gzip

Eray eray at uludag.org.tr
28 Mar 2006 Sal 00:02:33 EEST

Pazartesi 27 Mart 2006 23:57 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Daha bitmemiş, zamanında debian'da derlenir diye başka bir platformda
> geliştirilen bir uygulamadan bahsediyoruz, yıllardır kararlı, güncel ve
> sağlamlığını kanıtlamış birşeyden değil...

Caglarcim, gayet de guzel calisiyor ve gcc 3.x'de bile derleniyor, nasil
bitmemis? Devamli degismesi gerekmiyor bir programin yahu.

Eger bitmemis bir tarafi varsa ilk ben cope atarim. :) Adamin eklemek istedigi
daha iyi bir library API'i vs. gibi ozellikler varmis ama bunlar "secondary
to its nature".

Saygilar,

--
Eray