[Gelistirici] xmill v.s bzip2 || gzip

Barış Metin baris at pardus.org.tr
27 Mar 2006 Pzt 22:37:14 EEST

Pazartesi 27 Mart 2006 23:33 tarihinde, Eray şunları yazmıştı:
> 1mb'lik bir suru ikili paket var, bununla sorununuz nedir?

Rahatsız hissetmene gerek yok ki. Tartışmanın uzuyor olmasının nedeni
(anladığım kadarı ile) kimsenin bu bağımlılık için geçerli bir neden
göremiyor oluşu. Sanırım sen de bunu bize anlatacak bir şey söylemediğin
için. Bir işin daha önce yapılmış olması doğru olduğu anlamına gelmiyor.
Hepimizin gözünden kaçmış olabilir bu durum veya şu anda "dank" etti bizim
kafamıza :).

Sonuç olarak bu paket ile bir sorunumuz yok. PiSi'nin bir getirisi olmadığını
düşündüğümüz bağımlılığı ile bir sorunumuz var. Çağlar'ın belirttiği endişeyi
giderecek bir parametre göremedim ben şimdiye kadar. Biz göremiyorsak lütfen
açıkla, "zaten yapıldı, tartışmaya gerek yok" demeyelim.

--
Barış Metin