[Gelistirici] xmill v.s bzip2 || gzip

S.Çağlar Onur caglar at uludag.org.tr
27 Mar 2006 Pzt 23:04:54 EEST

Pazartesi 27 Mart 2006 22:58 tarihinde, Eray şunları yazmıştı:
> bu kadar basit bir konuda bu kadar zaman harcamayi tercih etmiyorum. bunun
> tartismasi bugzilla'da acikken gorebilirdiniz, sayilarla birlikte.
> implementation detaylari hakkinda cok fazla karisilmasindan da
> hoslanmiyorum acikcasi.

???, Pisi en son baktığımda Pardus'un bir parçası/projesiydi ve bu projenin
bir parçası olarak herhangi birşeyi sorgulayabileceğim, birşeye karışacağım
gibi Pisi'yede karışabileceğimi düşünüyorum ki direk müdahele
yapmadığım/karışmadığım gibi sadece gördüğüm bir sürü dezavantaja rağmen bu
seçimin neden yapıldığını merak ederken sadece senin "bu güzel bir şey" demen
üzerine a evet güzel birşey bu atalım gereksiz araçları, gerekirse bizde
geliştiririz gibi bir mantık güdemiyorum malesef.

Neyi ölçtün/biçtin bu sonuca vardın, ben neyi kaçırıyorum diye sorunca verecek
cevabın buysa başka bir cevabın olmadığını düşünüyorum ne yazık ki.

--
S.Çağlar Onur <caglar at uludag.org.tr>
http://cekirdek.uludag.org.tr/~caglar/