[Gelistirici] xmill v.s bzip2 || gzip

Eray eray at uludag.org.tr
27 Mar 2006 Pzt 22:58:29 EEST

Pazartesi 27 Mart 2006 22:54 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Pazartesi 27 Mart 2006 22:52 tarihinde, Eray şunları yazmıştı:
>
> Bu ölçü birimlerini bizde alabilir miyiz?

bu kadar basit bir konuda bu kadar zaman harcamayi tercih etmiyorum. bunun
tartismasi bugzilla'da acikken gorebilirdiniz, sayilarla birlikte.
implementation detaylari hakkinda cok fazla karisilmasindan da hoslanmiyorum
acikcasi. daha "inferior" bir cozume pisi'yi downgrade etmek istemiyorum.
musaadenizle simdi 7zip compression isini nasil yapmak gerek onunla
ilgilenmek istiyorum.

xmill 100kb'lik bir program. bagimliliklarin sayisi degil agirliklari onemli.
agir bagimliliklardan kurtulma yonunde calismalarim olacak evet. xmill'i de
gelistiririz gerekirse, atmak icin cok fazla guzel bir eser bence.

saygilar,

--
eray