[Gelistirici] zaman planı (Re: pisi-svn)

Barış Metin baris at pardus.org.tr
27 Mar 2006 Pzt 13:24:06 EEST

Merhaba,

Pazartesi 27 Mart 2006 13:07 tarihinde, Ekin Meroglu şunları yazmıştı:
> Olabilirse, 20'yi 19'a, 25'i de 26'ya cekelim, alafa beta arasi da temiz
> bir hafta olsun derim..
>
> ** birer gun cekmek icin mi yazdin o kadar  satir yaziyi diyenlere
> soyleyecek sozum yoktur. :-)

Aslında ara sürüm olduğu için hiç Alpha çıkarmadan Beta çıkarmayı
planlıyorduk. Zaten Alpha ile beta arasında çok bir fark olmadan çıkacaktır
diye umut ediyoruz, yeni özellik eklenmeyecek, yalnızca hata giderimi olacak.
Bunu da Alpha için geliştirici listesindeki (buradaki) geliştiriciler ile
hallederiz ve testçileri asıl olarak Beta sürecinde kullanırız diye umuyorum.

Ciddi bir sorun yaratmayacağını tahmin ediyorum fakat yine de üzerinde
konuşabiliriz. Şu anda tek değiş(e)meyecek tarih 9 Mayıs.

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin