[Gelistirici] pisi-svn

S.Çağlar Onur caglar at uludag.org.tr
26 Mar 2006 Paz 16:55:21 EEST

Selamlar;

Kimse şahsi olarak üzerine alınmasın lütfen ama SVN'deki pisinin devamlı
bozuk/hatalı/yanlış çalışan ya da ne durumdaysa o durumda olmasından 3
revizyon aşağı, 5 revizyon yukarı hah burada bu çalışıyor ama aaa bu
patlıyorlardan çok sıkıldım hatta _bıktım_ artık.

SVN'e commit etmenin amacı birşey yaparken başka şeyleri bozmak olmamalı,
tamam hatalar olabilir zaten SVN sürümü kullanmamızın sebebi bu hataları
bulmak ama her "svn up" dediğimde pisi başka yerinden pörtlüyor ve en azından
benim çalışmamı imkansız hale getiriyor.

Buna bir hal/çare bulur musunuz lütfen, pisi bu durumda olduğu sürece paket
yapamıyorum/güncelleyemiyorum ve evet buildfarm'da aynı durumda.

Eğer bu durum böyle devam edecekse ve bu pisinin geliştirme süreci olacaksa,
ve yanlışı yapan bensem pisi'nin birkaç parçaya ayrılmasını öneriyorum
(pisi-build, pisi-install v.s gibi).

caglar at pardus ~/svn/pardus/devel/system/base/klibc $ sudo pisi it
klibc-1.2.1-2.pisi
Yerleştirme sırası: klibc
klibc paketi, versiyon 1.2.1, sürüm 2, inşa None yerleştiriliyor.
Yeni versiyona yukseltiliyor.
Program sonlandırıldı.
'/var/lib/pisi/package/klibc-1.1-1/files.xml' dosyasının XML sözdizimi
geçersiz: Error retrieving
resource 'file:///var/lib/pisi/package/klibc-1.1-1/files.xml
(/var/lib/pisi/package/klibc-1.1-1/files.xml)': [Errno 2] Böyle bir dosya ya
da dizin yok: '/var/lib/pisi/package/klibc-1.1-1/files.xml'
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.

caglar at pardus ~/svn/pardus/devel/system/base/klibc $ sudo pisi rebuild-db
PİSİ veritabanlarını güncelle? (evet/hayır)e
Sistem Hatası: Program Sonlandırıldı.
dbremove() takes at least 2 arguments (1 given)
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at uludag.org.tr>
http://cekirdek.uludag.org.tr/~caglar/