[Gelistirici] mcse check exception...

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
24 Mar 2006 Cum 13:33:21 EET

Merhaba,

Thu, 23 Mar 2006 17:08:20 +0200, "S.Çağlar Onur"
<caglar at uludag.org.tr> :

> Doruk sağolsun bu hatayı veren şu ünlü amd 64 makinalardan birini
> bulmuş, telde debug edebildiğimiz kadarıyla sorun mcse'den, bozuk ram
> ya da ısınmış işlemciden değil initrd içindeki scsi modüllerinin
> birinin yüklenmesi sonucu sistemin kitlenmesinden meydana geliyormuş
> (evet biliyorum şu anki initrd sucks, düzelteceğiz :)) . MCSE ekrana
> sadece warning verip geçiyor fakat daha sonra initrd sistemi kitliyor
> fakat boot sırasında kullandığımız quiet yüzünden gerçek hata
> mesajını ve sorunu kullanıcı göremiyor ve mcse yüzünden sorun
> çıktığını düşünüyormuş, haberiniz olsun...
Ek bilgi... alette nforce3 sata controller var. Amd64 olup nforce3 olan
makinamiz var bizim burada, bir problem olmeyo.

Calisan CD 1.1 ile duzgun boot edilebildi. Kurulan CD'deki cekirdekten
acilip kurulabiliyor da sistem. Kurulduktan sonra sisteme kurulan
cekirdek ile sistem acilirken bu oluyor.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693