[Gelistirici] exceptions.UnboundLocalError: local variable 'repo' referenced before assignment

Eray Ozkural eray at uludag.org.tr
24 Mar 2006 Cum 12:24:27 EET

S.Çağlar Onur wrote:
> Cuma 24 Mart 2006 11:54 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:

> Sorunu buldum sanırım, aynı paketten 2 tane görünüyor /var/lib/pisi/package/
> altında, pisi paket yükseltirken neden kaldırmamış bilmiyorum;
>
> pardus package # for i in `ls`; do echo ${i/-[0-9]*/}; done | uniq -d
> gwenview
> kernel
> pardus package # ls gwenview-*
> gwenview-1.3.1-3/  gwenview-1.3.91-4/
> pardus package # rm -rf gwenview-1.3.1-3/

bunu ben de anlamadim cunku duzelttigimizi saniyordum, hatta faik'le
beraber bakmistik bu soruna.. benim henuz basima gelmedi replicate
edemedim bu durumu o yuzden. bir tahmin, belki bu sistemler eskiye kadar
uzaniyor ve biz bugi duzeltmeden once bu sizin basiniza gelmisti
diyecegim ama atiyor muyum acaba?

eger bu sorunu yeniden uretmeyi becerirseniz svn pisi'yle bana soyleyin.
bir de faik'e kopyaliyorum bu postayi.

gorusuruz,

--
eray