[Gelistirici] exceptions.UnboundLocalError: local variable 'repo' referenced before assignment

S.Çağlar Onur caglar at uludag.org.tr
24 Mar 2006 Cum 12:00:05 EET

Cuma 24 Mart 2006 11:54 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> SVN'deki pisi önce veritabanı versiyonu ufak rebuild et dedi, rebuild-db
> dedim db versiyonu tutmuyor dedi. Elimde /var/db/pisi'yi başka yere taşıyıp
> rebuild-db'yi çalıştırdım ve her seferinde bu hata ile kesiliyor, çıktı
> ekte.

Sorunu buldum sanırım, aynı paketten 2 tane görünüyor /var/lib/pisi/package/
altında, pisi paket yükseltirken neden kaldırmamış bilmiyorum;

pardus package # for i in `ls`; do echo ${i/-[0-9]*/}; done | uniq -d
gwenview
kernel
pardus package # ls gwenview-*
gwenview-1.3.1-3/  gwenview-1.3.91-4/
pardus package # rm -rf gwenview-1.3.1-3/

--
S.Çağlar Onur <caglar at uludag.org.tr>
http://cekirdek.uludag.org.tr/~caglar/