[Gelistirici] Sunucu hedeleri

S.Çağlar Onur caglar at uludag.org.tr
23 Mar 2006 Per 16:55:25 EET

Perşembe 23 Mart 2006 15:35 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Web programlarımızın bir takım ihtiyaçlarını karşılamak için sunucuda yoğun
> ısrarlara dayanamayarak :) php 5.x ve mysql 4.1.x serisine geçeceğim. İlk
> hamle PHP güncellemek olacak, güncelleme sonrasında haber edeceğim listeye
> bu arada sorun v.s çıkarsa bildirmekten kaçınmayınız, neler oluyor diye
> bakınmayınız diye haber vereyim dedim.

PHP 5.1.x serisine geçtik, denemelerimde sorun gözlemlemedim mysql güncellemek
için php geçişi tamamdır demenizi bekliyorum, deneyiniz, bakınız web
uygulamalarımızda sorun olursa haber ediniz. (Ahmet soap desteği açık,
listeler için arayüzü kullanabilirsin)

--
S.Çağlar Onur <caglar at uludag.org.tr>
http://cekirdek.uludag.org.tr/~caglar/