[Gelistirici] Depoya yeni paket eklenmesi

Barış Metin baris at pardus.org.tr
20 Mar 2006 Pzt 23:46:27 EET

Cuma 17 Mart 2006 22:21 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
> Cuma 17 Mart 2006 22:08 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
>
> Tamam bu şekilde bana da uygun geliyor. Wiki'deki paket isteklerini de
> bugzillaya geçirmemiz gerekecek tabi bu durumda.

Pekala, bu konu için yeterince zaman ayırdık. Genel eğilim Bugzilla'yı
kullanmak yönündeydi zaten. Belgeyi de güncelledim.

Şimdi Wiki'deki paket istekleri sayfası için bir çözüm bulmamız gerekiyor.
Benim önerim:

* Paket istekeri sayfasını kilitleyelim. Sayfaya yeni paket isteklerinin
Bugzilla'ya "_yeni paket" bileşenine eklenmesi gerektiğini yazalım.
* wiki'de istenen paketleri depoya eklemek isteyen geliştiriciler önce hata
raporu açarak süreci işletmeye başlasınlar.

Ne dersiniz?

--
Barış Metin