[Gelistirici] test iso'lari?

Barış Metin baris at pardus.org.tr
20 Mar 2006 Pzt 22:56:25 EET

Pazartesi 20 Mart 2006 22:27 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
>  Artikin ciftligi isletmeye basladigimiza gore, testleri kolaylastirmak
> icin otomatik test ISO'su uretimine de baslasak? Haftalik olabilir
> mesela.
>
>  Son durumun testciler (resmi ya da diil) tarafindan test edilmesini
> cok kolaylastirir. Yapilan testlerin de daha gercekci olmasini
> saglayacagini dusunuyorum.

Yeni gelişmelerin bir kaçını (müdür, yeni/kararlı pisi, 2.6.16) tamaladıktan
sonra bunu yapabiliriz. Nisan başı (3 Nisan) gibi o duruma geliriz diye ümit
ediyorum.

Bunun dışında, bu hafta sonuna zaman planı yayınlamayı planlıyorum. Mayıs başı
1.1 düşünüyoruz.

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin