[Gelistirici] rebuild-db optimizasyonu

Ismail Donmez ismail at pardus.org.tr
17 Mar 2006 Cum 20:27:35 EET

Cuma 17 Mart 2006 20:22 tarihinde, Eray Ozkural şunları yazmıştı:
> en son sozettigim rebuild-db optimizasyonunu svn'de bulabilirsiniz. su
> anda gerekmedigi muddetce filesdb ile ugrasmiyor. bunun getirisi 6:30dk
> olan rebuild-db 36 sn'ye indi, hic fena degil (^_^)
>
> bir hata bulursaniz lutfen bildiriniz. daha cok iyi test edilmedi.
> sistemi gocertmiyor ama bundan emin olabilirsiniz :)
>
> filesdb'yi de biraz optimize edecegim, 50MB gibi buyuk yer kaplayan bir
> database olmus, bu hic arzu edilir bir durum degil.

rebuild-db yaptıktan sonra :

cartman at southpark spamassassin $ sudo pisi -d build pspec.xml
A database operation has been aborted. You should run pisi
again for normal DB recovery procedure. Make sure you have free disk space.
You have to run rebuild-db only when there is file corruption.
bsddb._db.DBRunRecoveryError: (-30978, 'DB_RUNRECOVERY: Fatal error, run
database recovery -- PANIC: Ge\xc3\xa7ersiz arg\xc3\xbcman')
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın

--
An eye for eye will make the whole world blind -- Gandhi