[Gelistirici] Depoya yeni paket eklenmesi

Ekin Meroglu ekin at fisek.com.tr
17 Mar 2006 Cum 17:11:44 EET

Merhaba;

On 16:11:11 03/17/2006 " S.Çağlar  Onur" <caglar at uludag.org.tr> wrote:
> Cuma 17 Mart 2006 13:00 tarihinde, Barış Metin şunları
> rahat olur, değil mi?
>
> Önerim tüm dosyaların ek olarak ayrı ayrı sıkıştırılmadan
> konulması, böylece paketin dosyalarına tarball'u indir, aç
> yapmadan bakma ve yorum yapma şansına erişiriz diye düşünüyorum

Ayni şeyi düşünerek pscpec vs gibi hayati dosyalari ayri ayri ekleyelim
diye basladim, ama files altindaki zilyon tane :-) dosyayi eklemek zor
geldi, yariyolda fikrimi hafif egdim, gerisini tarlayalim, isimiz
kolaylassin dedim. Ara cozum..

İlk anda bakilacak dosyalar arsiv icinde olmasin bence de..

Ekin Meroğlu
ekin at fisek.com.tr
Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693