[Gelistirici] Depoya yeni paket eklenmesi

Eray Ozkural eray at uludag.org.tr
17 Mar 2006 Cum 15:43:58 EET

Furkan Duman wrote:
> On 3/17/06, *Eray Ozkural* <eray at uludag.org.tr
> <mailto:eray at uludag.org.tr>> wrote:
>
>     Boylece Furkan gibi cabbar gelistiricilerimiz icin iyi bir ortam
>     saglamis oluruz :)
>

> Bak bak... (Taş yedim galiba) :)

Yo hayir, tesekkurler ilgin icin. Ornegin index ile soyledigin hata
dogru, bir kac yerde daha transactionlari genis degil dar kullaniyorum.
Bunlarin bazilarini genise cevirmeyi dusunuyordum zaten ama buglarla ve
diger feature'larla bogusmaktan pek firsat olmadi. Genis kullanmanin
performansi arttiracagi hurafesi var, illa daha guvenilir yapmasa bile.

Gorusuruz,

--
Eray