[Gelistirici] Re: YNT: [Pardus-kullanicilari] pardus-wiki, hesaplar ve yazdıklarımız

Barış Metin baris at pardus.org.tr
14 Mar 2006 Sal 21:59:57 EET

Salı 14 Mart 2006 21:50 tarihinde, Ahmet AYGÜN şunları yazmıştı:
> 2 haftadır oldukça yoğun bir programla oradan oraya koşturuyorum, bu
> akşam -yine bir yerlere koşturmadan önce- bulduğum 10dk'da eksik birkaç
> sayfayı daha hallettim. Bu arada bir süre sonra yardım isteyeceğimi
> biliyordum ve sağolsun Arda imdadıma yetişti :)

Tamamdır, elinize sağlık ikinizin de :). Arada sırada pardus-kullanicilari
listesini de bilgilendirmek iyi olur durumdan. Hatta önemli bir şeyler
olduğunda (bunun gibi) duyuru listesini de kullanabiliriz. Bilginiz olsun :).

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin