[Gelistirici] pisi-kga kullanıcıya uygulamanın anasayfasını da gösterse...

Görkem Çetin gorkem at uludag.org.tr
11 Mar 2006 Cmt 15:11:03 EET

serdar soytetir wrote On 11-03-2006 14:32:
> Selam,
> Şu anda Pisi-kga üzerinde sadece summary ve description taglarını
> görebiliyoruz. Bir uygulamayı yüklemeden önce o uygulama ile ilgili
> daha detaylı bilgi edinmek isteyen kullanıcı için arayüzümüzde hiçbir
> bilgi vermiyoruz.
> Örneğin yerelleştirilmesi bile gerekmeyen Hompage tagını buraya
> yazdırsak, kullanıcı da bir tıklama ile gidip bakabilse nedr ne
> değildir, hoş olmaz mı?
> Bu konuyu sanki diğer taglar için bir yerlerde tartışmıştık ama arşivi
> taradım bulamadım. Enazından hompage'in arayüzde tıklanable olarak
> [...]
Merhaba

Şu anda pisi-kga arayüzü İsmail ve Gökmen tarafından yeniden kodlanıyor.
Web sayfasının olması bence de uygun, ancak yeni tasarımda biraz yer
sorunu da yok değil. İsmail masraf ederse, bu hafta belki bu listede
yeni yapıyı gösteririz ve tartışırız diye düşünüyorum, o zaman web
bağlantısı konusunda da fikirler olgunlaşabilir.

İyi çalışmalar
Görkem