[Gelistirici] pardus gönüllüleri projesi

Koray Löker loker at pardus.org.tr
7 Mar 2006 Sal 16:10:23 EET

Salı 7 Mart 2006 16:04 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:

> Belki şöyle yapılabilir? pardus-gonulluleri at pardus listesi duyuru amacı ile
> kullanılacak, kayıtlı gönüllülere ulaşmak için kullanılacak bir liste olur.
> Diğer tartışmalar kalite listesinde yürütülür. Bu nasıl bir çözüm?
Benim aklıma yattı gayet... iyi bir işlevsellik ayrımı olur... bunun dışında
fikir alışverişi yapılmasıyla ilgili her tür tartışmaya kalite ekibinin
tamamının katılması daha iyi olacaktır...

--
İyi çalışmalar,
Koray Löker      <--/ http://www.pardus.org.tr /-->