[Gelistirici] Alan Adı Taşıma İşlemi

Bahadır Kandemir bahadir at haftalik.net
5 Mar 2006 Paz 21:35:48 EET

Pazar 5 Mart 2006 17:26 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Daha önce çekirdek ekip uludag.org.tr alan adını tüm servisleri ile
> pardus.org.tr alan adına taşıma kararı almıştık. Bugün tüm web adresleri
> ve e-posta servisimizi pardus.org.tr ile de çalışır hale getirdim.

Eline sağlık.

Pardil ile ilgili değişikliği senin yapman gerekiyor, cfg_main.py dosyasını
değiştirirsem çakışma oluşacak. Aslında, taşınırken Pardil aralarda
ezilse, kaybolsa fena olmaz. Yeni hata takip sistemi, bugs ve pardil'in
yerini alacak.