[Gelistirici] Alan Adı Taşıma İşlemi

S.Çağlar Onur caglar at uludag.org.tr
5 Mar 2006 Paz 17:26:03 EET

Selamlar;

Daha önce çekirdek ekip uludag.org.tr alan adını tüm servisleri ile
pardus.org.tr alan adına taşıma kararı almıştık. Bugün tüm web adresleri ve
e-posta servisimizi pardus.org.tr ile de çalışır hale getirdim.

Jabber ve mailman taşıma işlemi şu anki ayarların çalıştığına emin olduktan
sonra yapılacak, bu süre zarfında https ile ulaşılan servislerin ssl
sertifikalarıda başka problemler çıkmaması için uludag.org.tr alan adında
kalacak, şu anki ayarlarda sorun yoksa bu servislerinde taşınması işi yakın
zamanda yapılacak.

Şu an tüm web hizmetlerine pardus.org.tr alan adı ile ulaiılabilir durumda
sanat, pardil gibi projelerin varsa internal linklerinin de
subdomain.pardus.org.tr adresine döndürülmesini rica ediyorum.

Herhangi bir sorun çıkması durumunda lütfen listeyi ya da beni durumdan
haberdar edin.

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at uludag.org.tr>