[Gelistirici] Depo kategori sorumluları

Ahmet AYGÜN ahmet at kivi.com.tr
3 Mar 2006 Cum 22:06:24 EET

Cuma 3 Mart 2006 16:48 tarihinde, A. Murat Eren şunları yazmıştı:

>  +1. İlerde daha çok ihtiyacımız olacağını tahmin ediyorum ben de.
MediaWiki'yi birkaç sürüm geriden takip ediyorum, vakit bulunca bir güncelleme
yapacağım. Yeni bir eklentiyle bu sorunlar ortadan kalkacak.

Hiç uğraşmayalım diyorsak tüm pardus geliştiricilerine sysop hakkı veririz
olur biter :)

--
Ahmet AYGÜN - ahmet_kivi.com.tr