[Gelistirici] Depo kategori sorumluları

Barış Metin baris at uludag.org.tr
3 Mar 2006 Cum 16:41:26 EET

Cuma 3 Mart 2006 16:37 tarihinde, Ahmet AYGÜN şunları yazmıştı:
> Cuma 3 Mart 2006 16:22 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
>
> Sysop hakkınız da olduğuna göre sayfayı kilitleyebilirsiniz :)

http://www.pardus-wiki.org/index.php/Bileşen_Sorumluları

adresinden ulaşılabilir.

Sayfayı kilitlemedim, buradan düzenleme yapmak isteyen çıkar diye...

Aslında mümkün ise yalnızca bu listedeki geliştiricilerin dahil olduğu bir
grup tanımlayabilir miyiz? Bu sayede yalnızca geliştiricilerin
düzenleyebildiği sayfalar da yapabiliriz...

--
Barış Metin