[Gelistirici] depolar

A. Murat Eren meren at uludag.org.tr
3 Mar 2006 Cum 13:15:04 EET

On Friday 03 March 2006 08:00, Furkan Duman wrote:
> Ben çalışmadığını söylemeseydim kimsenin ruhu duymazdı Bahadır. :D

 Bizi yeterince test yapmadan ikili paketleri insanlara göndermekle itham
ediyorsun gibi duyuluyor bu cümlen fakat ben geliştiricilerimize güvenmekle
hata emtediğimizi düşünüyorum, elbette söyleyecektin çalışmadığını.

 Belki dediğin gibi kimse farketmezdi bir süre, fakat buildfarm devel deposuna
gelen güncellemeleri derleyip test deposunu doldurmaya başladığı zaman bir
şekilde görülecekti bu.

 Eğer yarın bir gün buildfarm'da ya da kullanıcı testinde özellikle
söylenmediği aşikar bir sorun bulunursa ben o paketçinin samimiyetinden şüphe
ederim. Bu noktada sadece kendimize karşı sorumlu değiliz çünkü.

 Selamlar.
--

 A. Murat Eren
 meren at uludag.org.tr
 http://cekirdek.uludag.org.tr/~meren/
 0x527D7293,
 7BCD A5A1 8101 0F6D 84A4  BD11 FE46 2B92 527D 7293

--
 Gnome seems to be developed by interface nazis,
 where consistently the excuse for not doing