[Gelistirici] Dışardan Gelen Paket Güncellemeleri

S.Çağlar Onur caglar at uludag.org.tr
2 Mar 2006 Per 19:39:04 EET

Selamlar;

SVN hesabı olmayan ama yeni paket yapan/mevcut paketleri güncelleyen insanlar
için artık bu paketleri bugzilla'ya girin önerisinde bulunuyorum, daha önce
listeye mail atın diyorduk.

Ortak hareket etmek adına bundan sonra bu tür değişikliklerin bugzillaya
girilmesini öneriyorum, hem paketi yapan takip edebilir hemde biz takip
edebiliriz.

Çalışma şeklimize benzer bir yapıda olan diğer dağıtımlarda öntanımlı olarak
bu hareketleri bugzillalarında tutuyorlar.

İtirazı/yorumu/önerisi olan?

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at uludag.org.tr>