[Gelistirici] Basın hedeleri.

Arda Çetin arda at linux-sevenler.org
2 Mar 2006 Per 00:33:02 EET

Merhabalar,

Çarşamba 1 Mart 2006 22:09 tarihinde, Ahmet AYGÜN şunları yazmıştı:
> Çarşamba 1 Mart 2006 22:04 tarihinde, A. Murat Eren şunları yazmıştı:
>
> Edelim. Bir ara vakit bulamadığı için ekleyemiyordu, sonra ipin ucu kaçtı
> galiba. Eğer hala vakti yoksa Arda ile beraber çalışacak bir gönüllü daha
> bulabiliriz.

Son bir haftadır ipin ucunu yakaladım, artık haberler bir gün sonrasında
Basında Pardus sayfasında yer alıyor/alacak ;-)

Dosyaların yedeklerini depoya almaya birazdan başlarım.

İyi çalışmalar,
--
Arda Çetin <arda at linux-sevenler.org>
http://arda.linuxmarket.org

Talk is cheap, show me the code. ~ Linus Torvalds