[Gelistirici] Fw: [paketler-commits] r4910 - pardus-devel/desktop/freedesktop/fontconfig/comar

Onur Küçük onur at uludag.org.tr
1 Mar 2006 Çar 18:34:33 EET

 Merhaba,

> Ben fc-cache -f -r kullanıyorum :
>
> southpark cartman # fc-cache --help
> [...]
>
>   -f, --force          scan directories with apparently valid caches
>   -r, --really-force   erase all existing caches, then rescan

 -r verince (ki yeni sayılır bu parametre) şu anki sürümde -f vermeye
gerek yok, cache leri gezmeden önce direkt unlink ediyor dosyaları ve
düzgün çalışıyor.

 Benim dediğim -f vermenin de güya yeterli olması gerekiyor ama
çalışmıyor. Birşeylerin formatı mı değişti, bu işi daha az masraflı
yapabilir miyiz diye fikir almak için sormuştum sadece. Devel deposunda
-r olarak parametreyi ekledim.

 <onur.--.-.uludag.org.tr>                       but wisdom listens