[Gelistirici] Re: [paketler-commits] r4898 - pardus-devel/applications/science/electronics/ktechlab

Furkan Duman coderlord at gmail.com
1 Mar 2006 Çar 16:23:23 EET

Merhaba,

2006/3/1, A. Murat Eren <meren at uludag.org.tr>:

>  Bana bu biraz saçma geldi açıkçası. Kaçamak yapmak için yasaların
> açıklarından faydalanmak gibi olmuş :)
Kesinlikle öyle bir niyetim yok. Bilgisayarımdakilerin yedeğini
almıyorum. Herhangi bir veri kaybında da bu paketi yeniden yapmak
istemedim ve gönderdim. Bir anlamda svn'yi yedekleme ünitesi gibi
kullandım. Ayrıca bu hatayı benden önce çözebilen olabilir diye de
düşünerek yolladım.

>  Gerekiyorsa depo politikasını güncellemeli ve build edilebilmesinin yanına
> herhangi bir çakılma ya da uyumsuzluğa neden olmadan çalışabilmesi
> gerekliliğini de eklemeliyiz. Göndermeden önce bunların garanti edilmesi
> paketçinin sorumluluğu bence.
Buna katılmıyorum. Eğer böyle yapılacaksa svn'de bir yer daha açılmalı.

>  Ama 'Bunun bir kriteri yok, bir uygulamanın ortaya koyduğu tüm fonksiyonları
> sağlayıp sağlamadığından emin olamayacağımız için "çalışıyor" diye
> adlandıramayız hiç bir şeyi, build olması bu yüzden gerekli ve yeterli'
> diyorsanız bir daha tartışalım bu konuyu ve 'çalışıyor'dan ne anladığımızın
> tanımını gerekiyorsa biraz daraltıp çalışıyor olma koşulunuda depo
> politikasına ekleyelim bence.
"pardus-devel deposu uygulamaların sorunlarını çözdüğümüz yerdir",
demişti Çağlar. Bu uygulamanın da sorunu "segmentation fault" vermesi.
Muhtemelen benim configure parametrelerimden kaynaklanan bir hata.
Belki aranızdan birileri bu sorunun çözümünü de biliyor.