[Gelistirici] trinity

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
30 Haz 2006 Cum 21:45:18 EEST

 Merhaba,

 Depoya timidity pakedi ve iki adet soundfont pakedi yükledim. Midi
dosyalarını çalamayanlar için çözüm olacak. Denemek isteyenlerin tasma
da arts ayarlarında aygıt kısmında midi aracı olarak (tabi timidity
servisi çalışıyorken) çıktı olarak timidity portlarından birini seçmesi
yeterli. Tasma'da ki midi dene tuşu çalışmıyor, ancak internetten
herhangi bir midi dosyayı indirip ornegim kmid ile deneyebilirsiniz,
hatta deneyiniz.

 Bazı paketlerde timidity kullan cocuğum demek gerekebiliyor (ornegin
dosbox, onu ben halledicem). Eğer paketlerinizde böyle bir değişiklik
yapmanız gerekiyorsa, yapınızdır.