[Gelistirici] DBUS API/ABI Bozma İsteği

İsmail Dönmez ismail at pardus.org.tr
30 Haz 2006 Cum 19:31:02 EEST

Cuma 30 Haziran 2006 19:27 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Cuma 30 Haziran 2006 19:22 tarihinde, Gürer Özen şunları yazmıştı:

> Sorun ismail'de diye veya KDE svn'inde diye düşünüyorum, dbus-0.6.2
> kullanıyorum şu an. hal/powersave/pmount/kdebase/gstreamer/libgphoto ve k3b
> dışında kırılan paket yok, bu paketleri sadece yeniden derlediğimde ise
> hayatımda birşey değişmeden kullanmaya devam ediyorum :)

Walla Kubuntu'da ve Suse'de aynı dbus ve KDE SVN ile ilgili bir problem
yok(muş). Kevin Ottens ile birgün oturup debug ettik ama birşey çıkmadı.
Umarım sorun bendedir :P

Neyse alpha'dan sonra yapılabilicek bir iş bence de. Aceleye gerek yok.

/ismail

--
日本のanimeは揺れる