[Gelistirici] DBUS API/ABI Bozma İsteği

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
30 Haz 2006 Cum 19:28:25 EEST

Cuma 30 Haziran 2006 19:22 tarihinde, Gürer Özen şunları yazmıştı:
> Ters anlamışım, 4 değil 3.5.4 imiş, ama gene de karşıyım ben, kullandığımız
> kde'de bir eksik mi var, şu mount işi bile alfayı bir hafta ileri atacak.

Bu ara bende hadi hemen geçelim demiyorum, ama bu geçişi yapmak zorunda
kalacağız ve alpha başka sorunlar çıkartıyorsa bu geçiş (ki bende şu an sorun
yok) görmek için iyi bir yer bu sebeple öneriyorum :P

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/