[Gelistirici] DBUS API/ABI Bozma İsteği

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
30 Haz 2006 Cum 19:12:25 EEST

Cuma 30 Haziran 2006 19:04 tarihinde, İsmail Dönmez şunları yazmıştı:

> bende dbus 0.6x var ve KDE 3.5 SVN'de hiçbirşey mount edemiyorum maalesef.
> Elle mount ediliyor anca. dbus 0.5x ile de durum aynı. Ama dbus 0.6x'e
> geçmek zorunda kalıcaz zaten Qt 4.2'de ona depend ediyor artık.

Bu işin sonu yok. Nasıl olsa Pardus 1.1 de qt/kde4 ile çıkmayacağız, bu da
demek oluyor ki 1.1 de bunlar için kasmaya gerek yok. Pardus 2.0 da
uyumluluğu rahatça bozar bu sürümlere geçeriz. Dbus'ı yükselttik diye bişey
kazanacağımızı düşünmüyorum o geçişte, bir sürü başka şey yüzünden gene tüm
paketleri elden geçirmek gerekecektir nasıl olsa.