[Gelistirici] sunucu

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
22 Haz 2006 Per 14:39:35 EEST

Perşembe 22 Haziran 2006 14:18 tarihinde, Mehmet D. AKIN şunları yazmıştı:
> E-posta sunucumuz düzenli olarak çöküyor mu yoksa benim makinemde mi bir
> sorun var :)

10 gündür neredeyse düzenli olarak çöküyor, ilk sorunlar reiserfs yüzündendi
ve yeni çekirdek güncellemesi ile giderildiklerini düşünüyordum (halen de
öyle düşünüyorum, son reiserfs hedesi 2.6.16.14 ile gelmişti).

Dün akşam 6 gibi ise sunucu gene gitmiş, sabah gelmiş öğlen tekrar gitmiş
şeklinde bir seri yakalamışız. ULAKBİM ile görüştüm bir şekilde makina reboot
atmış ve açılmamış düzeltiyoruz dediler saolsun açtılar şimdi.

Yarın bir ULAKBİM'e uğrayıp makinalara bakacağım fakat sorunun ne olduğunu
bilmiyorum. Userspace'de birşeyler pörtletiyor sanıyorum :(

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/